Arla åbner webbutik for specialoste

Onlinebutikken Arlaunika.dk er Arlas første bud på online-salg direkte til forbrugerne.

Arlas specialoste, under Unika-varemærket, har butikkerne i Klostergade i Aarhus og i Torvehallerne i København. Nu får de en digital søster.

»Vi forsøger at tage gourmetoplevelsen skridtet videre ved at integrere oste-oplevelsen både fysisk og online. Onlinebutikken skal være en afspejling af vores fysiske butikker, hvor vi forsøger at formidle viden og kundskaben til ostene,« fortæller Alex Racoveanu, premium director hos Arla.

Arlaunika.dk sælger forskellige drikkevarer og garniture, der passer til de enkelte oste. Man finder bl.a. søde frugtvine, belgisk pale ale, kaffe og Arla Unikas tomatmarmelade udviklet af kok Rasmus Leck Fischer.

Skal supplere butikkerne

Arla Unikas online ostebutik er Arlas første bud på online-salg direkte til kunderne.

»Online-butikken er tiltænkt forbrugeren, der har en travl hverdag, men stadig vil have gode oste. Hvis man kender ostene, så kan man finde sine favoritter hurtigt og nemt på hjemmesiden,« siger Alex Racoveanu.

Siden er oprettet som supplement til de fysiske butikker, - det er ikke for at spare penge, siger direktøren.

»Vi vil være leverandører af fantastiske oste til de forbrugere, der ikke kan komme ned i butikkerne. På hjemmesiden vil butikken være åben 24 timer i døgnet,« siger Alex Racoveanu.

Faktaboks

Arlaunika.dk

  • Forhandler Arlas specialoste.
  • Samme pris som hos de fysiske butikker.
  • Fragt er 79 kroner
  • Gratis fragt ved køb på 600 kroner.

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle