Ugen på Spidsen: Du skal lære at elske ordet bæredygtighed

Ambitiøse mål om øget bæredygtighed har fokus på den enkelte bedrifts bundlinje, men kommer også til at udfordre mange mælkeproducenter. Derfor er L&F Kvægs igangværende dialogmøder en vigtig mulighed for at give sit besyv med.

Det var en fornøjelse at overvære L&F Kvægs første dialogmøde mandag hos Landbo Limfjord i Skive.

For det med dialogen skal tages helt alvorligt. Og der er nok at snakke om.

Ikke alene er ordet bæredygtighed centralt i den strategi, der debatteres på dialogmøderne, det sammen er også dialogen med forbrugerne og lydhørheden over for forbrugertrends.

Det handler om troværdighed

»Vi bliver nødt til at lære at elske ordet bæredygtighed«, slog Gitte Grønbæk,...

Vil du læse videre?


Få fuld adgang til vores digitale univers. Alle artikler, alle podcasts og alle videoer.

Prøv 30 dage for 29 kr.

Herefter 98 kr./mdr. - ingen binding.

Ja tak - 30 dage til 29 kr.

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.