Én enkelt kunde købte fem prishædrede Weidemann-læssere

Udlejningsfirma tog en håndfuld af den nye Weidemann-læsser på JMM-standen.

Den nye læssemaskine Weidemann eHoftrac, der blev hædret med Agromekprisen 2014, blev også solgt på messen.

Det beretter JMM Group i en pressemeddelelse.

Maskin- og materieludlejningsfirmaet Loxam forbi kom forbi JMM Groups stand og købte en håndfuld af maskinen.

"Nogle gæster var altså så interesserede, at de købte på stedet. Blandt andre indkøbschef Frank Larsen fra Loxam, som lagde en ordre på fem maskiner," fortæller distriktschef Hans P. Stoffer hos Stemas Maskinsalg, som importerer og sælger Weidemann-maskinerne.

Også andre besøgende signerede en aftale om at blive indehaver af en eHoftrac, om end i mindre målestok end Loxam, melder JMM Group.

Overraskende konkret interesse

Også Neuson fra Johs. Møllers Maskiner bød på en eldrevet maskine. Neuson 803 Dual Power er en hybrid minigraver med mulighed for både at køre på diesel og på el. Fra Neuson-familien havde den selskab af to andre gravemaskiner på henholdsvis to og fem tons.

Mere om dette tema

Læs om Agromek samt nogen af de nyheder, de byder på, nedenfor.

"Vi har haft fire rigtig fine dage på Agromek med mange seriøst potentielle kunder på besøg," fortæller salgschef Leif Rudebeck Petersen hos Johs. Møllers Maskiner.

"På en stor udstilling som Agromek kommer der altid mange gæster, som måske mest er imponerede over den store mængde maskiner, der er at se på. De er naturligvis også meget velkomne. En dag står de måske og skal bruge en maskine, og så er det fint, hvis de har fået en fornemmelse af mulighederne. Men uventet mange af vore besøgende var meget konkrete, og vi er vendt hjem med en lang liste, som vi nu tager hul på at følge op på," siger Leif Rudebeck Petersen.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.