’Book en mark’ er en god måde at møde nye forretningspartnere

Virksomheden Agrain upcycler mask fra øl- og whiskyproduktion til fødevarer, blandt andet maskmel, chips, granola og snacks.

Af Jens Juhl Eriksen, chefredaktør, L&F

Agrain, stiftet i 2018, er stort set fast deltager i ’Book en mark’. Jesper Langskov, Key Account Manager i Agrain, ser god værdi i den måde at møde nye forretningspartnere på.

- Hos Agrain er vi interesseret i alle typer aftagere fra hele landet. Vi følger selvfølgelig med i markedet, og hvem der kan være interessante for os at tale med i de forskellige egne, men det kan ofte være svært at få kalenderen til at passe. Når folk er med til ’Book en mark’, så er man der præcis for at møde potentielle samarbejdspartnere, så det er det, der er fokus på, siger Jesper Langskov, der også har udbytte af at holde netværket med andre producenter ved lige. Flere er nemlig gengangere til ’Book en mark’-arrangementerne.

Løbende justeret

Til ’Book en mark’ er det ofte typisk de mindre aftagere, som Agrain møder.

- Det er ikke kun de store virksomheder, vi møder til ’Book en mark’, men nogle mindre virksomheder, der typisk er på udkig efter det nye og uprøvede, siger Jesper Langskov, der roser Landbrug & Fødevarer og Food Organisation of Denmark for løbende at have udviklet konceptet og lyttet til indspil.

- Der er justeret nogle ting hen ad vejen, så konceptet er blevet mere skarpt. Nu har man et godt format, som fungerer rigtig fint, men der er selvfølgelig altid mulighed for at udvikle det yderligere, så deltagerne får endnu mere værdi ud af at være med, siger Jesper Langskov.

Seneste videoer

Se alle

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle