Det er i landbruget, slaget skal slås

Nellemann’s maskinaktiviteter skal først og fremmest vokse på landbrugssiden.

Er der ét sted, hvor adm. direktør Kristian Refnov ser vækstmuligheder for Nellemann’s salg og import af maskiner, er det på landbrugsområdet.

»I dag er vi ubetinget stærkest i vej- og parksegmentet og okay med på entreprenørsiden. Vi kan og skal blive mere end dobbelt så gode på landbrugssiden«, siger Kristian Refnov, der blev hentet til selskabet fra en tid som ansvarlig for salget af Case IHs produkter til ikke mindst landmænd i Norden og Baltikum.

Samtidig som han er tilfreds med de nuværende forhandleres arbejde for at sætte fart i salget af Kubota-traktorer, så siger han også, at Nellemann selv skal gå forrest i salget.

»Vi har ansat en specialiseret sælger til at sælge Kubota til landbruget, og det er den vej, vi skal«.

Ved sin tiltræden sagde han, at Kubotas målsætning er ti pct. af det danske traktormarked.

»Det er stadig vores ambition i de klasser, hvor Kubota har traktormodeller«, siger han.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.