Ny frontfigur for Valtra i Danmark

Arne Spejlborg stopper hos Valtra. Afløseren er fundet internt.

Fremover er det et nyt, men velkendt ansigt, der står med ansvaret for Valtras salgsindsats i Danmark.

Jimmi Ravnborg træder nemlig et skridt op hos Agcos finske traktormærke i Danmark og indtager jobbet som sales manager i stedet for Arne Spejlborg.

Det oplyser Valtra i en pressemeddelelse.

»Jeg ser frem til nu at stå i spidsen for vores stærke team i Danmark. Vi skal fortsætte det værdifulde samarbejde, vi har med vores forhandlernetværk om at levere traktorer og servicere maskinflåder til vores mange kunder«, fortæller Jimmi Ravnborg.

I 2013 kom han ind i Valtra’s danske organisation og har arbejdet forinden en årrække med mærket som medindehaver og salgschef hos Valtra-forhandleren Agrotek.

Valtras danske team består i dag af fire medarbejdere, hvoraf salgs- og serviceteamet holder til på Valtras kontor i Fredericia, mens marketing holder til i Agcos hovedkontor i Glostrup.

Med Jimmi Ravnborgs nye job er der samtidig et ledigt hul hos Valtra. I øjeblikket søger Valtra i Danmark derfor en ny salgs- og produktspecialist, som skal være med til at supportere forhandlernetværket og salgsaktiviteterne.

Denne person vil blive tilknyttet Valtras kontor i Fredericia.

Agco Danmark, der står for importen af Valtra i Danmark, oplyser, at Arne Spejlborg efter mange år i spidsen for Valtra i Danmark har valgt at søge nye udfodringer. I øjeblikket holder Spejlborg sommerferie og har ikke været mulig at træffe for en kommentar.

Faktaboks

Valtra i Danmark

  • Traktormærket er en del af Agco-koncernen.
  • De danske aktiviteter varetages fra kontoret i Fredericia.
  • Valtra ligger på ca. 8-9 pct. af det danske traktormarked foreløbigt i 2020.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.