Medlemsros for landmandens film

Hvis L&F’s brandmanager, Lisbeth Olsgaard, havde den mindste tvivl om budskabets styrke, blev den gjort til skamme i takt med, at klapsalverne tog til efter førstevisningen af filmen og præsentation af budskabet Noget at leve af. Noget at leve for. Det skete under landsformandsmødet i Landbrug & Fødevarer i sidste uge.

Efterfølgende er filmen nået bredt ud til medlemmerne i Landbrug & Fødevarer via lokalforeningerne og ud til resten af befolkningen via blandt andet formand Martin Merrild og adm. direktør Karen Hækkerups sider på Facebook. Faktisk er den delt så flittigt, at den på en uge er nået ud til mere end 1 million personer på Facebook.

»Den film, vi nu har skabt, henvender sig til hele erhvervets medlemskreds, både landmænd og virksomheder. I den forbindelse er det dejligt også at opleve virksomhedernes begejstring for filmen - ikke mindst fordi det er så vigtigt, at vi i fremtiden ser os selv som forbundne kar,« forklarer Lisbeth Olsgaard.

Hun har fået mange positive kommentarer fra landmænd i ugens løb, blandt andet har flere skrevet og sagt tak for, at det endelig er deres film, der er blevet skabt.

»Jeg ved jo godt, at der var en del af kommunikationen for seks år siden, som medlemmerne ikke umiddelbart forstod. Den var rettet mod bybefolkningen og gav en vis frustration, men dengang handlede det jo om at få danskerne til at elske os igen,« forklarer Lisbeth Olsgaard.

Inden for en overskuelig fremtid åbner Landbrug & Fødevarer igen for en bred kommunikation rettet mod den danske befolkning, og den vil også tage udgangspunkt i »Noget at leve af. Noget at leve for«.

Faktaboks

Om det nye kapitel

  • Næste kapitel i den nye fortælling »Noget at leve af. Noget at leve for« er udviklet af bureauet Mensch, der også stod bag Landbrug & Fødevarers store omdømmekampagne, som blev skudt i gang for seks år siden.

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle