Tulip får skatten til at glide ned

I Puerto Rico afleverer mange borgere selv deres selvangivelse til skatteministeriet. Det udnytter Tulip til reklamefremstød.

Det kan godt smage af noget, når man afleverer sin selvangivelse. I hvert fald i Puerto Rico.

I år blev tusindvis af mennesker blandt andet mødt af Tulip, når de ankom med talmaterialet til skatteministeriet.

»Noget af det spændende ved at arbejde i lande med en meget anderledes kultur er, at man skal kunne markedsføre sine produkter på de lokale præmisser,« fortæller junior brand manager i Tulip Alicja Beker.

Foran skatteministeriet serverede Tulip en sandwich med det i Danmark noget eksotiske indhold ¿mezcla¿.

»Mezcla betyder »blanding« og er et produkt, hvor luncheon meat, flydende ost og rød peber er blendet sammen til et cremet og velsmagende sandwich-pålæg. Det er et produkt, som er udviklet specielt til Puerto Rico, og som på rekordtid er blevet en salgssucces,« fortæller hun.

Tidligere har Tulip blandt andet været med på stranden 4. juli for at uddele smagsprøver, hvor befolkningen i Puerto Rico samles for at fejre uafhængighedsdagen.

JJ

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle