Castello-ost lander rolle i Hollywood-film

Arla-ost har en rolle i en Hollywood-film, og den skal bruges til at fremme ostemærket globalt.

Arla lancerer nu en global offensiv for sit oste-varemærke Castello i et samarbejde med Hollywood filmstudiet The Weinstein Company. Castello er integreret i filmen "Burnt" med Bradley Cooper og Sienna Miller i hovedrollerne, som har premiere i USA i oktober og i Danmark i november, og samtidig har Arla fået rettigheder til at bruge filmens historie i sin globale kampagne, som skal introducere millioner af biografgængere og madelskere over hele verden til Castello ost.

"Det er altid noget ganske særligt at få sin første rolle i en stor Hollywood-film. Castello er allerede et voksende globalt specialoste-brand, men rollen i Burnt kan blive noget af et internationalt gennembrud, og vi ved, at det har en dokumenteret effekt på salget at få sit brand forbundet med en film af denne størrelse. Det er en del af vores største kampagnefremstød til dato, og det er vores mål at gøre Castello til verdens førende brand inden for specialoste," siger Francesco Leone, Vice President i Arla Foods og globalt ansvarlig for Castello-varemærket.

Filmen "Burnt" handler om den to-stjernede Michelin-kok Adam Jones, spillet af Bradley Cooper, som har viet hele sit liv til at skabe fantastiske smagsoplevelser i køkkenet. I filmen kæmper han for at få sin egen restaurant og opnå den tredje eftertragtede Michelin-stjerne med de absolut bedste ved sin side.

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle