Danpo med opsang til forbrugerne: Vi er afhængige af, at I bakker op

Danpo har længe forsøgt at omlægge produktionen fra hurtigt- til langsomtvoksende kyllinger. Det er ikke gået som håbet for firmaet, som nu kræver opbakning fra forbrugerne.

Fjerkræsgiganten Danpo har længe haft ambitioner om at sælge flere velfærdskyllinger og færre af de såkaldte turbokyllinger. Men det har ikke været nemt for firmaet, som for nyligt kunne fortælle til LandbrugsAvisen, at de havde 'brændt nallerne' i forsøget på at omlægge produktionen. Senere kunne DR berette, at Danpo havde tabt et trecifret...

Vil du læse videre?


Få fuld adgang til vores digitale univers. Alle artikler, alle podcasts og alle videoer.

Prøv 30 dage for 29 kr.

Herefter 98 kr./mdr. - ingen binding.

Ja tak - 30 dage til 29 kr.

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle