For fjerde gang siden 2014 snupper DeLaval førstepladsen i den tyske landbrugsorganisation DLG’s imageundersøgelse blandt tyske husdyrproducenter.
Og for første gang lykkes det DeLaval at genvinde førstepladsen to år i træk, da firmaet også blev nummer et i 2017.
Image-undersøgelsen, der udføres via telefoninterview med 700 tyske mælkeproducenter med kendskab til mærket og omfatter deres oplevelse af service og loyalitet, viser desuden et tæt løb i toppen mellem de store leverandører af malke- og staldteknik, nemlig foruden DeLaval også GEA og Lely.
»Vi er stolte og ydmyge over resultatet og landmændenes tillid til os.
Vores forhandlere og ansatte er en væsentlig del i at opnå dette resultat, så de fortjener en stor tak«, siger dr. Stephan Lais, vicedirektør for det europæiske marked.
Fokus på den enkelte kunde
Stephan Lais peger på, at den brede palet af nyheder, som DeLaval har lanceret i 2018 med ny malkerobot, nye malkestalde og malkekarruseller, ny kombineret foderindskubber og ’fodergenblander’ samt en række andre nyheder har været med til at give mærket stor synlighed.
Desuden ser DeLaval nu ifølge vicedirektøren effekten af at sætte fokus på produkter, service og kommunikation til den enkelte kunde.
Kommentarer