John Deere lancerer ekstra servicetjek på Agritehnica

Ved at tilkøbe den største af tre pakker får du et servicetjek med af traktoren, der gås igennem på 52 forskellige punkter.

Landbrugsavisen - Agritechnica.

Kendetegnet for John Deere på Agritechnica 2017 er fokus på præstation, oppetid og den såkaldte "total cost of ownership"-parameter.

Som et led i dette lancerer John Deere tre forskellige pakker, der kan købes til, når du investerer i en ny traktor.

»Select er det laveste niveau, mens Premium kommer lige efter. Her får man blandt andet dedikeret telefonsupport og online support til aflæsning og afhjælpning af fejlkoder via JD Link«, fortæller Ian Gray, marketingdirektør hos John Deere International.

Ultimum er det højeste trin og det særlige ved pakken er, at der følger et såkaldt årligt Ekspert tjek med. Traktoren gås i gennem af en montør på 52 forskellige punkter for at sikre maksimal oppetid.

»Det må ikke sammenlignes med et normalt service, hvor man skifter olie og kølervæske. Ekspert-tjekket undersøger for eksempel hydrauliske slanger, bøsninger, liften og om der skulle være uregelmæssigheder på terminalen«, uddyber Ian Gray.

Konceptet har været benyttet på finsnittere og mejetærskere i en årrække, men det er første gang tilbuddet kommer på traktorsiden.

»Vi løber konceptet i gang stille og roligt land for land. På nuværende tidspunkt er Danmark ikke aktiv, men det vil komme,« forsikrer Ian Gray.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.