Se Thises nye karton - den første i ny designlinje
Som led i 25 års jubilæet har Thise fået ny karton.

I de sidste 25 år har Thise ikke haft en overordnet designlinje. Det har de nu.

I samarbejde med Jacob Jensen Design, der er kendt for ure, elektronik og meget andet, har det økologiske mejeri fået ikke bare ny karton, men fenne. Fenne er jysk for indhegning, og den angiver bl.a. hvordan Thises produkter skal se ud i fremtiden.

Thise beskriver designet sådan:

"Store, rolige flader. En smuk og livlig farvepalet baseret på de allerede etablerede signalfarver. En konsekvent gennemført opdeling af information i primære, sekundære og tertiære niveauer og en tydelig, dog klassisk, logotype. Tilsammen en ikonisk enkelthed med en stærk intuitiv signalværdi, som synliggør Thises produkter visuelt og kvalitativt blandt de andre varer i køledisken."

ˮMed den grafiske profil er vi gået efter at afspejle produkternes høje kvalitet og give forbrugeren et fredfyldt dansk design på morgenbordet - meget i FDB’s tanke tilbage fra Børge Mogensen-tiden, hvor alle skulle have adgang til æstetiske kvalitetsprodukter,ˮ siger Timothy Jacob Jensen, hovedejer og chefdesigner i Jacob Jensen Design, siger om tegnestuens ambition;

Salgsdirektør Mogens Poulsen pointerer samtidig:

ˮSelv om vi effektiviserer produktionen, så er Thise-ånden, grundholdningerne, fællesskabet, den høje puls og det bankende hjerte stadig det samme. ”Thise overgiver sig aldrig” har været vores kampråb gennem årene, det er det stadigvæk! Vi fortsætter med at være i bevægelse – også når det gælder grafikken.”

Thises nye grafiske profil vil fra næste uge kunne opleves på mælkekartoner ude i butikkerne. Over de næste måneder vil surmælksprodukter, smør og oste følge efter. For at undgå ressourcespil sker udskiftningen løbende.

Emneord mælk

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.