Agco giver garanti til nye mejetærskere: Reservedel inden for 24 timer
Agco tilbyder det nye koncept ’Harvest Promise’ i Danmark.

Hvis Agco ikke kan levere en kritisk reservedel inden for 24 timer gives der kompensation, så kunden kan hyre en maskinstation eller en anden maskine til at klare opgaven.

Denne garanti indfører Agco nu til alle mejetærskerkunder, som kører med mejetærskere bygget fra 2014 og frem. Konceptet indføres i Danmark fra 1. juni 2015. Omkostningen til maskinstationen må maksimum være 26.000 kroner.

»Det er et klart signal til vores kunder om, at vi tror 100 procent på vores maskiner, og at vi tør tage ansvar,« siger Martin Jensen, produktchef for høstmaskiner hos AGCO Danmark.

For at være omfattet af ordningen, skal mejetærskerens serienummer registreres hos en autoriseret AGCO-forhandler inden 1. juni. Endelige vilkår og betingelser er tilgængelige hos de autoriserede forhandlere.

AGCO’s 24/7 høstservice

Fra 2015 vil to forhandlere i Danmark ligge inde med et ekstra stort lager af kritiske reservedele for at kunne levere endnu hurtigere løsninger end hidtil. De to forhandlere er Jelling Maskinforretning og Jysk Maskincenter.

Det er en del af AGCO’s Harvest Support service, som også omfatter 24-timers service på hovedlageret i Ennery, Frankrig. Her er medarbejdere på vagt fuld tid – dag og nat både hverdage og weekender året rundt, og de servicerer forhandlere i 17 lande. På fabrikken i Breganze, Italien, hvor mejetærskerne bygges er der også personale på vagt 24/7 i høstperioden.

Emneord høst

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.