Agrotek overtager salg af Valtra i Nordjylland
Agrotek overtager Valtra-forhandlingen i den østlige del af Nordjylland og i Vendsyssel

Det bliver Agrotek med hjemsted i Hobro, som overtager forhandlingen af Valtra fra Almas i Brønderslev.

”Vi er særdeles godt tilpas med, at det er en forhandler med 30 års erfaring, der har sagt ja til at udvide sit område,” konstaterer Arne Spejlborg, direktør for Valtra i Danmark.

”Vi er glade for at få den tillid fra Valtra, så vi kan udvide vores område,” siger Ole Grøn fra Agrotek.

Udover at fortsætte Valtra-forhandlingen i sit hidtidige område i Himmerland får Agrotek, med den nye aftale også Brønderslev-området og hele Vendsyssel.

”Det kan vi på sigt ikke klare alene fra Hobro, da vi gerne vil være tæt på vores kunder” udtaler han.

”Derfor har vi besluttet straks at se på mulighederne for at etablere en ny afdeling i Vendsyssel. Indtil det er på plads, vil vi betjene kunderne med vores servicevogne i området,” siger Ole Grøn.

Når den nye afdeling kommer, får den salg, service og reservedele samt alle de øvrige produkter, som Agrotek forhandler.

Derfor sker opsplitningen

For Lantmännen Maskin, Arne Spejlborg og de øvrige medarbejdere hos Valtra-importøren sker opsplitningen mellem Valtra og Claas ikke på grund af utilfredshed.

”Vi har været rigtig godt tilfredse med den indsats, vores fælles forhandlere har ydet for Valtra,” siger Arne Spejlborg, direktør for Valtra Danmark.

Men han ønsker forhandlere, som fremover er specialister i Valtra og har fuld fokus på alt det, der vedrører mærket. 

”Jeg er sikker på, at denne opsplitning er til stor gavn for vores Valtra- og Claas kunder, fordi vores fremtidige forhandlere er specialister 100% på det pågældende mærke,” fremhæver Arne Spejlborg.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.