Ambitiøst mål: Case IH vil i top tre i Europa

Case IH ligger stærkt i Nordamerika og Australien, men mærket halter i Europa. Det skal ændres, bebuder vicepræsident for Europa.

Sidste år blev Case IH nummer tre i Danmark målt på nyregistrerede traktorer over 40 heste. 
Helt så godt går det ikke for det røde traktormærke, hvis man ser på Europa som helhed. Det skal der nu laves om på, mener Mirco Romagnonoli, vicepræsident for Case IH og Steyr i Europa.
- Vi skal være på podiet som en af de tre største i Europa. Det er et ambitiøst mål, men det er bestemt muligt, fastslår han.

Mener man Har gode produkter

Det er specielt skelen til andre regioner, som får Mirco Romagnoli til at sætte nye mål.
- I Nordamerika står der Case IH på hver fjerde traktor, som bliver solgt til landbruget. Det samme gælder for vores mejetærskere, og på sprøjter er det hver femte sprøjte, som kommer fra Case IH.
- I Sydamerika er en ud af fem solgte mejetærskere ligeledes fra Case IH, og i Australien er det hver tredje. Til sammenligning er en ud af 11 nye traktorer i Europa fra Case IH, og hver ottende mejetærsker er en Axial-Flow, uddyber han og fortsætter:
- Det fortæller mig, at vi har nogle super gode produkter, og at der naturligvis også er potentiale for vækst i Europa.
Et af værktøjerne til at øge markedsandele med, er ifølge vicepræsidenten også at sikre en perfekt service - og nye måder at yde services på. 
- I den kommende tid kommer vi til at lancere en pakke af forskellige services, som ikke er set før på markedet, understreger Marco Romagnoli.
 

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.