Case øgede markedsandel trods hårdt år
Case IH øgede sin markedsandel fra 14,9 til 15,2 procent.

Case IH formåede at hente øget markedsandel til deres mærke, trods det faldende marked. 

“Forhandlerne har kæmpet hårdt for at opnå denne markedsandel, som er nået i et traktormarked, der i 2014 fik slået luften ud af sig,” konstaterer Kristian Refnov, marketingschef for Case IH Danmark.

Han understreger, at især slutningen af 2014 var en stor udfordring, hvor der næsten bogstaveligt blev kæmpet fra maskinhus til maskinhus. 

Case IH er gået frem fra 14,9 til 15,2 procent. Det er fjerde år i træk, at Case IH har øget sin markedsandel i Danmark.

Puma ikke længere på toppen

På trods af den øgede markedsandel, er der stadig lidt malurt i bægeret. 

Case IH Puma 230 CVX bar nemlig titlen, som den mest solgte traktor i både 2012 og 2013. Dette er dog ikke længere tilfældet, da den i 2014 er røget ned på en andenplads. 

Dog bød 2014 på en ny traktor, som Case IH havde savnet:

"Den traktor fik vi i 2014 i form af Magnum CVX, og den er modtaget med stor tilfredshed af brugerene med sine op til 419 hestekræfter" udtaler Kristian Refnov.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.