Det bliver med en intern rokade, at Case IH dækker positionen som marketing manager for mærket på det nordiske marked samt Baltikum.
Den hidtidige chef, Morten Jørgensen, er allerede startet i et nyt job for Case IH i Europa,, og afløses på sin gamle post af Martin Geert-Jørgensen, der kender mærket og organisationen indefra efter otte år som distriktschef for Case IH's region Østdanmark samt landeansvarlig for importørerne i Norge og Island siden 2014.
”Jeg kender jo brandet rigtig godt, men det bliver selvfølgelig lidt noget andet at skulle anskue salget med et marketingperspektiv, men vi har et stærkt produkt- og marketingteam med dygtige produktspecialister her i Albertslund, så jeg har fuldt tillid til, at vi løfter opgaven i vores vanlige teamånd”, udtaler han i en pressemeddelelse.
Til at varetage hans gamle stilling er ansat Patrick Timmermann-Hansen. Han har de sidste tre år arbejdet for Case IH i Torino, hvor han har været daglig kontaktperson for danske og svenske forhandlere samt importørerne i de øvrige nordiske og baltiske lande omkring det administrative og logistiske ved levering af traktorer og høstmaskiner, oplyses det.
Den hjemvendte dansker starter 20. juli på kontoret i Albertslund.
Relaterede artikler
Kommentarer