CNH søsætter nyt teknologi-mærke

Agxtend skal promovere højteknologiske løsninger fra såvel Case IH som New Holland.

I første omgang består det af fem produkter. Men mange flere kan på sigt knytte sig til CNHs helt nye brand ved navn Agxtend.

Mærket kommer til at beskæftige sig med produkter til præcisionslandbrug og isobus-løsninger i landbruget. Det bliver i samarbejde med en række strategiske partnere for at kunne udvikle produkter, der er klar til at komme på markedet hurtigere, end CNH ellers ville kunne klare.

Vejret live fra marken

En af de fem produkter består af Xpower, der via elektricitet bekæmper ukrudtet i marken. En anden er SoilXplorer, hvor sensorer kan måle jordens ledningsevne i fire forskellige dybder.

Dertil kommer NirXtract og FarmXtend, hvor sidstnævnte er en app, som leverer live vejr-data direkte fra marken.

Fordi Agxtend er et selvstændigt mærke, kommer det til at køre på tværs af både New Holland og Case IH, oplyser CNH i en meddelelse.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.