DM&E skifter logo - og ham

- Vi har ikke favnet alle medlemmer i vores design hidtil, siger branchedirektør.

Maskinstationernes brancheorganisation DM&E organiserer også kloakmestre og skoventreprenører.

Men det har det hidtidige design ikke rigtig afspillet, lyder det fra brancheforeningens direktør Bent Juul Jørgensen.

DM&E præsenterer derfor nu et nyt logo, som skal få alle af de godt 700 medlemsvirksomheder til at føle sig repræsenterede – om det så er en stor eller lille maskinstation, en skoventreprenør eller entreprenør med kloakarbejde som speciale.

- Vi har i dag omkring 120 skoventreprenører med i vores forening og over 300 arbejder med kloak, og det kan man ikke se i vores logo, siger han.

DM&E vil fremover i højere grad tale til medlemsgrupperne samlet i stedet for at opdele dem i forskellige brancher. I 2013 gik man over til at kalde områderne for Agro, Entreprenør og Skov.

Fremover vil man kalde brancherne i DM&E’s interne lingo bruge termerne ’maskinstation’, ’entreprenør og kloakmester’ og ’skoventreprenør’.

Med det nye logo ønsker DM&E også at styrke profilen som talerør og fællesskab med tydelige holdninger overfor omverdenen.  

Inden 2008 hed DM&E Landsforeningen af Danske Maskinstationer. Dengang tog man entreprenører med i foreningens navn, der løbende er blevet mere og mere kendt som DM&E.  

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.