Efter 32 år er det lige ved at være slut for Kramp-direktør
Nordisk logistik-direktør Birgitte Kloster slutter med udgangen af november en lang rejse med Grene og Kramp.

Det er en glad og afklaret nordisk logistikdirektør hos Kramp, som forklarer sin afsked med virksomheden ved udgangen af november.

”Det er en helt uaktuel nyhed i den forstand, at jeg sagde op tilbage i maj, og vi meldte det ud i sommer”, lyder det fra Birgitte Kloster, da LandbrugsAvisen fanger hende over telefonen.

En fantastisk rejse kalder hun også arbejdsforløbet hos Kramp, som hun nu står ved endestationen af.

I mange år hed arbejdsgiveren Grene, og i de senere år har der stået Kramp på lønsedlen efter, at den internationale hollandsejede koncern købte den danske virksomhed op. 

Opgaven med at få Grene – der i dag tæller ca. 200 medarbejdere - kørt ind i den internationale organisation har været en af hovedopgaverne for den nordiske logistik-direktør.

Stor landbrugsgrossist dropper 102 år gammelt navnMaskiner Mandag 30. januar 2017 · 10:35

”Det har været en mission, som jeg har været en stor del af. I og med at vi er der, hvor det egentlig er kørt igennem, så er det fornuftigt at prøve noget nyt”, siger hun.

Hun oplyser, at Kramp i øjeblikket kører en rekrutteringsproces efter hendes afløser. Selv ved hun ikke hvad fremtiden bringer efter arbejdet hos virksomheden med det danske hovedkontor i Skjern.  

”Min plan er at tage nogle måneder og slappe af og så finde noget at beskæftige mig med derefter. Det har været vigtigt for mig at lukke det her ned på en god måde og ikke fokusere på det fremadrettede”, siger hun.

Historien om Kramp i Skjern går tilbage til 1915, hvor købmand Christian Grene grundlagde sin virksomhed i byen.

Kramp Danmark A/S omsatte sidste år for 443 mio. kr.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.