Julegaven til alle som elsker traktorer og teknik

Noget ulmer. Og i begyndelsen af det nye år løfter magasinet TraktorTech sløret for en stor begivenhed.

Julen nærmer sig med hastige skridt. Og har du endnu ikke fået købt julegaven til den erfarne chauffør, traktorentusiasten eller den teknikinteresserede markmand, så kan du stadig nå at tegne et abonnement på magasinet TraktorTech, der seks gange om året leverer dybdegående læsning om maskiner og mekanik i landbruget.

Og i år der faktisk en særlig grund til at komme med på vognen. Udover at vi netop har sendt et nyt TraktorTech afsted - årets sidste udgave - så har vi på TraktorTech på vores facebook-side netop løftet lidt af sløret for, hvad læserne af bladet kan forvente sig i det kommende år, hvor det første TraktorTech udkommer i slutningen af januar.

En video, som du også kan se her på siden, giver måske et lille hint af, hvad der er på vej. Så hold øje i den kommende tid.

Du kan tegne abonnement på bladet direkte på tlf. 33 39 47 90 eller på landbrugsmedierne.dk/abonnement - til dig selv eller en heldig ven eller medlem af familien.

Det kan du læse i årets sidste TraktorTech

 


 

I det nye TraktorTech, som også kan købes i kioskerne, kan du læse en test af et af McCormicks flagskibe X7, der overrasker på komfort og transmissionen. McCormick har levet en stille tilværelse på de danske marker i de senere år, men for nylig har Helms overtaget importen og ny satsning i Danmark.

I Traktorprofilen møder du denne gang maskinhandler Henrik Thomsen, der fortæller om hans nye job som direktør for Traktor & Høstspecialisten.

Snyd heller ikke dig selv for et Flash Back til Deutz Fahrs månetraktor og midten af 1990’erne.

Og meget, meget mere..

 

 

 

 

Emneord video

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.