Maskinforretning med gyllevogns-sats: Der er kommet flere og flere serviceeftersyn op til sæsonen
A.P. Jørgensen i Ribe har haft et stigende antal kunder, som får lavet deres service, inden gyllevognene for alvor kører i marken.

Med to servicebiler malet i Samsons farver har maskinforretningen A.P. Jørgensen i Ribe et særligt fokus sin rolle som servicepartner for Samson-forhandleren Samson Agrolize.

I denne vinter har et stigende antal kunder valgt at få efterset gyllevognene, inden gyllesæsonen gik i gang, oplyses det i en pressemeddelelse fra Samson Agrolize.

”Mange kunder har fået øjnene op for, at det bedre kan betale sig at gøre grejet klar udenfor sæsonen og så virkeligt være kørende, når der er travlt. Det giver også kunderne en vis ro at vide, at materiellet er tip top i orden”, siger værkfører Ib Ibsen fra maskinforretningen i Ribe.

A.P. Jørgensen er sammen med seks andre forretninger fordelt rundt i landet servicepartnere, mens Samson Gruppens eget datterselskab Samson Agrolize selv er den direkte forhandler, der står for køb og salg af vognene. Samson Agrolize har dog også sin egen serviceorganisation på fire biler og fem montører.

For at imødekomme behovet uden for sæsonen har A.P. Jørgensen indført en ny reservedelsordning.

"Kunderne kan få en åben konto hos os. De kan hente, hvad de har behov for, og så afregner de efterfølgende. Det betyder, at de undgår at købe for mange stumper hjem, som de måske selv kommer til at have på lager", fortæller reservedelschef Søren Thomsen, A. P. Jørgensen.

Samson indfører tre års garantiMaskiner Torsdag 9. november 2017 · 00:00

 

Reservedelschef Søren Thomsen på A.P. Jørgensens reservedelslager sammen med Hans Tobiesen fra maskinstationen Hans Tobiesen A/S.

 

Én af dem, der nyder godt at det udvidede reservedelslager, er maskinstation Hans Tobiesen A/S, som har fem gyllevogne.

"Vi har egen smed og laver det meste selv, så vi henter mange stumper hos A.P. Jørgensen, og det er vi rigtigt godt tilfredse med. Vi trækker også på deres service af og til, og vi ringer for at få et godt råd, hvis der eksempelvis kommer fejlkoder, som vi ikke kender", fortæller Hans Tobiesen.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.