New Holland klar til at vise redskaber på dansk grund
New Holland udvider sin stand på Agromek med 300 kvadratmeter for at kunne præsentere sit nye produktprogram af græs- og jordbearbejdningsredskaber.

New Holland vil for første gang præsentere markredskaber på Agromek. Dermed får traktorer og mejetærskere fra New Holland selskab af en række redskaber, som tidligere udelukkende er blevet produceret og markedsført af Kongskilde Industries. Derfor har New Holland også udvidet standen med 300 kvadratmeter.

New Hollands moderselskab CNH Industrial overtog produktlinjerne inden for græs og jord fra Kongskilde for lidt over et år siden.

»Kongskilde fortsætter med fuldt produktprogram, men vi er også i fuld gang med at producere udvalgte produktlinjer i New Hollands egne farver og med eget brand. Vi viser græsredskaber, som er gule ligesom de øvrige af New Hollands høstmaskiner, mens jordbearbejdningsredskaberne vil være blå ligesom vores traktorer«, siger marketingchef Thomas Pedersen, New Holland Danmark.

»Redskaber i New Hollands farver er i første omgang skiveslåmaskiner, river, stubharver, såbedsharver, rotorharver, fræsere og plove«, siger han.

CNH sælger flere landbrugsmaskinerMaskiner Torsdag 3. maj 2018 · 00:00

Redskaberne produceres på Kongskildes tidligere fabrikker i henholdsvis Polen og Sverige. River og harver produceres på fabrikken i Kutno i Polen, mens blandt andet plovene produceres i Överum i Sverige.

De nye redskaber kræver mere plads på Agromek, og derfor har New Holland netop indgået aftale med Agromek om at udvide standen med yderligere 300 kvadratmeter foruden de 1.280 kvadratmeter, som New Holland skal bruge til traktorer og mejetærskere.

Agromek 2018 holdes fra tirsdag den 27. til fredag den 30. november 2018 i MCH Messecenter Herning.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.