New Holland vil være Europas største mejetærskermærke

Vi skal sælge flere mejetærskere end nu, lyder det fra CNH-mærket New Holland på et stort internationalt pressemøde.

Ambitionerne er i hvert fald ikke pakket ind i bløde vendinger.

Vi vil være Europas førende mejetærsker-mærke, og det betyder, at vi skal ud og sælge flere mejetærskere end nu for at bringe salget klart over det nuværende niveau.

Sådan var beskeden fra topchefen for New Holland-mærket Carlo Lambro og nr. 2 i New Holland hireakiet i New Holland i Europa, Sean Lennon.

”Derfor har vi lavet en række initiativer i vores mejetærsker-angrebsplan, som først og fremmest hviler på vores kapacitet på flagskibsmodellerne”, lød det fra Sean Lennon – og New Hollands ambitioner går endda så vidt, at man nu går efter overherredømmet på markedet, lød det bl.a.

Et af de nye, konkrete initiativer er en ny udlejning af de store mejetærsker-modeller, som først rulles i de store landbrugslande Tyskland, Frankrig og Storbritannien, hvorefter det danske marked hurtigt blev nævnt som et af de næste markeder.

”Konkret kan de leje vores flagskibsmodeller i to eller tre år og bagefter returnere den til vores forhandlere eller New Holland”, lyder det fra produktmanager for mejetærskere Lionel Gleyroux, New Holland i Europa.

Emneord Top2

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.