Send dit gyllefoto i denne uge – frist til og med weekenden
Vores gyllefoto-konkurrence er åben til og med søndag.

LandbrugsAvisens og TraktorTechs store gyllefoto-konkurrence har været i gang i en stund. Og da vi gik i gang omkring 1. februar troede vi, at frosten ville slippe taget noget hurtigere. Vi har fået mange gode billeder allerede, men nu hvor langt flere gyllevogne har været i markerne, får de sidste muligheden for at indsende deres billeder i et sidste opsamlingsheat.


Christian Mose Larsen, traktorpilot hos Bejstrup Maskinstation, deltater med dette foto.


Sådan gør du

Send dit billede til redaktionschef Christian Juel Jørgensen på cjj@landbrugsavisen.dk med en kort tekst om grejet, forholdene, hvor meget gylle I skal køre ud – og hvad der er så unikt ved dit billede.

Se de første billeder fra gyllekonkurrencen – send dine senest 1. aprilMaskiner Tirsdag 6. marts 2018 · 10:19

Reglerne er enkle:

  • Dit foto skal være fra gylleudkørsel i Danmark taget i perioden 1. februar-15. april 2018
  • Send dit foto til cjj@landbrugsavisen.dk senest søndag aften 15. april. Du må gerne indsende flere fotos.
  • Vedlæg en kort tekst om det grej der køres med, afgrøden, hvem der kører sættet, navn og tlfnummer på ejer af marken og navn og tlfnummer på indsender.
  • Alle kan deltage i konkurrencen. Hver indsender får publiceret mindst et foto på landbrugsavisen.dk
  • LandbrugsAvisen Maskiner kårer de tre bedste fotos.
  • Præmier:
    1. præmie: Årsabonnement på TraktorTech samt Den store traktorbog. Værdi: 795 kr.
    2. præmie: Årsabonnement på TraktorTech. Værdi: 495 kr.
    3. præmie: Den store traktorbog. Værdi: 300 kr.

Det med småt: Hvis 1. eller 2. præmievinderen er abonnent på TraktorTech i forvejen, forlænger vi abonnementet med et år.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.