YX Landbrug har ansat ny salgschef i Vestjylland
Den danske olieleverandør, YX Landbrug, opruster nu inden for salg med markedskendte Jes S. Karlsen, der har 28 års erfaring med salg og kender branchen ud og ind. Herved underbygger YX Landbrug deres strategi om at være tæt på kunden og bevare den menneskelige relation.

YX Landbrug har ansat ny salgschef i Vestjylland. 

Det er Jes S. Karlsen, der med 28 års erfaring inden for salg, og en baggrund i branchen, har god forståelse for landbruget og dets udvikling, skriver selskabet i en pressemeddelelse.

Jes S. Karlsen, der tidligere har arbejdet i grovvarebranchen, har erfaring fra bl.a. Superfos, Hedegaard og DLG.

“Jes er en meget erfaren herre, med et godt kendskab til branchen og mange erfaringer at trække på. Vi er meget glade for, at han nu er blevet en del af os, og vi glæder os til at komme ordentligt i gang sammen. Hos YX Landbrug lægger vi vægt på den personlige relation, og vi tror på, at effektivitet også kommer af at have en forståelse for kunderne. Vi ønsker at relationerne er så tætte, at vi over tid opbygger et tillidsforhold til hinanden, hvor vi ved, at vi vil hinanden det bedste. Tillid går begge veje,” siger Michael B. Hansen, direktør i YX Landbrug. 

Den menneskelige effektivitet i landbruget

Tanken om, at det hele ikke nødvendigvis skal være maskiner og teknologi, men at man i stedet også bør bruge kræfter og ressourcer på mennesker, er noget af det Jes S. Karlsen ser stort potentiale i hos YX Landbrug. 

“Hos YX Landbrug ser jeg frem til et job med en høj grad af selvstændighed. YX Landbrug er jo organiseret sådan, at beslutningen tages ude hos selve landmanden, og det gør det meget nemmere og mere effektivt, når der skal træffes beslutninger. Jeg har fået ansvaret, og det er her, mennesker bliver mere effektive for landbruget end digitaliseringen”, siger Jes S. Karlsen i pressemeddelelsen.
 

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.