Nutrifair satser på langvarige samarbejdsaftaler

Flerårige samarbejdsaftaler er ikke kun en fordel for messearrangørens ordrebog, men giver også udstillerne mulighed for at planlægge deres kommunikation og produktlancering bedre.

Flere udstillende virksomheder på Nutrifair har skrevet to- eller treårige samarbejdsaftaler med Nutrifair i løbet af efteråret 2019, oplyser mesearrangøren.

Det skyldes, at en samarbejdsaftale blandt andet giver adgang til marketing gennem Nutrifair, standpladsfordele og mulighed for at strategisk planlægge sin stand fremadrettet.

En af de virksomheder, der har indgået en sådan aftale, er DLG Vilofoss. Salgsdirektør hos Vilofoss, Peter Rønholt, fortæller blandt andet, at samarbejdsaftalen åbner op for at lave længere udstillerstrategier på messen.

"Vi har mulighed for at lægge en strategi på den længere bane, hvor vi tidligere bestemte vores messedeltagelse år for år. Nu har vi en mere langsigtet linje for vores marketing. En aftale med Nutrifair giver os en mulighed for at skabe en rød tråd ved vores deltagelse, og giver os en retning og vej at gå med planlægningen af vores kommunikation på messen", forklarer han.

Løsningsorienteret behandling

Samme melding lyder fra Ørum Smeden, som ifølge firmaets sælger Henrik Nielsen har valgt at fortsætte det allerede gode samarbejde.

"Det er egentlig en naturlig forlængelse af den enkle og løsningsorienterede behandling, vi møder på Nutrifair. Som udstiller føler vi os imødekommet af personalet, og Nutrifair agerer som sparringspartner ved aktivt at gå i en dialog, som i dette tilfælde har udmøntet sig i en aftale, hvor begge parter opnår fordele", fortæller han.

"Nutrifair er ikke en underholdningsmesse, men derimod en meget fokuseret messe med et specialiseret publikum. Vi vægter højt, at vi med et skarpt setup kan komme i kontakt med det rette kundesegment", tilføjer han.

Gensidig hjælp

"Det er klart min forhåbning og forventning, at vi i fremtiden vil indgå flere af disse aftaler med interesserede udstillere. For os betyder det, at vi kan lave en mere gennemgående plan for vores messedeltagere. På den måde kan vi også give vores samarbejdspartnere mulighed for markedsføring gennem vores kanaler, få ekstra eksponering under messen, og sammen får vi et partnerskab, hvor vi gensidigt hjælper hinanden", fortæller Jørgen Kronborg, projektleder for Nutrifair.

Emneord

Nutrifair 2020

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle