Ny chef for CASE IH i Norden og Baltikum

»Fra marketingchef til hele ansvaret for CASE IHs forretning i det nordiske.

Fortsæt kursen ligefrem.«

Sådan kunne beskeden til den nyudnævnte Kristian Refnov, ny chef for CASE IH i Norden og Baltikum, meget vel lyde fra hans overordnede.

Den nu tidligere marketingschef i samme region overtager nemlig en velkørende forretning.

»Det går rigtig godt for CASE IH i Norden og Baltikum. De sidste seks år er vi steget i markedsandel. Så det vil vi gerne fortsætte med,« fortæller Kristian Refnov.

Han er udnævnt til posten, efter at hans overordnede Peter Friis forleden blev forfremmet til marketingchef for hele EU, Afrika og Mellemøsten.

Kristian Refnov, der fylder 40 i år, har de sidste seks år arbejdet for CNH Industrial brandet, men har 14 års erfaring i branchen, efter han uddannede sig til agraraøkonom.

Med titlen som chef for Norden og Baltikum får Kristian Refnov 12 mand under sig. Præcis hvor stor en omsætning, CASE IH har i området, holdes hemmeligt. Ser man på det danske salgsselskabs omsætning, så rundede den 896 mio. kr. Men dette tal indeholder vel at mærke omsætningen i Danmark og Sverige, men for alle CNH Industrials mærker, herunder også New Holland og en række ikke-landbrugsrelaterede maskiner. /DSB

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle