Ny L&F kampagne skal minde alle om at nyde danske råvarer

I denne uge starter Landbrug & Fødevarer en ny storstilet kampagne, der sætter fokus på de mange positive ting ved at være landbrugsland.

"Noget af et bedste i verden er at være et landbrugsland." Det er navnet på en ny omdømmekampagne, og den er en fortsættelse af hovedkampagnen fra L&F, "Noget af det bedste i verden". Nu vender landbruget blikket indad, tidligere kampagner satte fokus på, hvor meget omverden værdsætter landbrugsprodukter. Billeder med friske jordbær, gulerødder, ærter og nye kartofler, køer på græs og budskaber som: "Nogle af de bedste oplevelser behøver man heldigvis ikke at rejse efter" skal vise alle, at danske fødevarer er lige her og nu og i høj kvalitet.

Fra i dag og den næste vises kampagnen i aviser, på sociale medier og udendørs kampagner.

"Vi møder vores målgruppe, hvor de er. I år vælger mange at blive i Danmark på grund af corona. Det kan måske virke skuffende for nogle, men vi understreger i kampagnen, at det ikke er alle oplevelser, man behøver at rejse efter. Sommeren byder på masser af fantastiske råvarer, som vores medlemmer producerer," siger adm. direktør Anne Arhnung, L&F.

 

Seneste videoer

Se alle

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle