Tuborgh: Vi bruger rekordmange penge på at markedsføre økologi

Der spares ikke på pengene til markedsføringen af økologien, selv om den lige nu har trangere kår og Arla er tvunget til at skære ned på økologiske produktion. De aktuelle forhold rokker ikke ved den langsigtede strategi om mere økologi.

Økologien er under pres. Salget af økologiske varer - ikke mindst mælk - er faldet i detailhandlen. Og Arla Foods har gjort det markant lettere for økologiske landmand at tilbagelægge til konventionel produktion.

Men trods aktuelle kvaler med økologien er Arla Foods-direktør Peder Tuborgh ikke i tvivl om, at økologien igen vil vokse, selv om han ikke ønsker at komme med estimater for, hvornår det vender.

- Hvis vi kigger ud i fremtiden, så er der meget plads til, at økologien...

Vil du læse videre?


Få fuld adgang til vores digitale univers. Alle artikler, alle podcasts og alle videoer.

Prøv 30 dage for 29 kr.

Herefter 98 kr./mdr. - ingen binding.

Ja tak - 30 dage til 29 kr.

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle