SLF opruster på virtuelle møder

I en tid med corona opruster SLF ,Sønderjysk Landboforening, med virtuelle møder for at sikre landmændene den nyeste faglige viden.

Efteråret og vinteren er traditionelt en periode, hvor SLF afvikler rigtig mange møder for kunder. Landmænd bliver på disse møder informeret om faglig ny viden og debatmøder med aktuelle emner. Som det ser ud nu, bliver denne sæson helt anderledes på grund af Corona.

"Vi har allerede i foråret startet onlinemøder med kunderne, og nu går efterårets større møder også virtuelt, hvilket giver helt nye vinkler og muligheder", fortæller Anders Andersen, udviklingschef i SLF.

Inden for den seneste tid er de to første af en række fagmøder holdt virtuelt, hvor mødedeltagerne sidder hjemme og får nyeste faglig viden. Møderne var målrettet dels mælkeproducenter og dels griseproducenterne. Her var der fokus på forventningerne til 2021 samt på arbejdet med budgetlægning frem mod 2021.

Spændende Samarbejde og skarpe indlægsholdere

På Billundvej 3 har SLF en række spændende lejere, som udover at være lejere også skaber gensidig synergi i forretningsudviklingen. 

En af lejerne er Bjarne Brynk, ejer og direktør i Brynk Business Academy, og han har specialiseret sig i online-videndeling med eget studie ved SLF på Billundvej 3.

"Den virtuelle platform giver også mulighed for, at vi i endnu højere grad kan facilitere store onlinemøder, hvor eksterne, skarpe indlægsholdere kan være med hjemme fra deres eget domicil. Vi er i gang med planlægning af de næste større onlinemøder. Kunderne skal vænne sig til den nye form, og vi mister naturligvis den snak, vi normalt har hen over bordene. Omvendt giver de nye onlinemøder mulighed for at spare tid og ressourcer, og vi tvinger os alle til at være endnu mere skarpe i budskaberne, når det foregår online", tilføjer Anders Andersen.
 

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.