Mr. Bridgestone: Markant det er så anderledes lige nu

I 25 år har Keld Andersen repræsenteret Bridgestones landbrugsdæk i Danmark, samt flere år i Storbritannien og nu også i de andre nordiske lande.

Hvad er den største forskel på de dæk, som danske landmænd købte, da du startede for 25 år siden – og så nu?

- Lige her og nu med den usikkerhed der i verden på afregningspriser og krig, så kigger man på omkostninger her og nu i stedet for prisen på den lange bane. Det er markant, og det har vi ikke været vant til. På selvene dækkene er der sket rigtig meget. Vi tænker meget mere på bæredygtighed, og at vi skal beskytte vores jord. Dækbranchen har udviklet nye...

Vil du læse videre?


Få fuld adgang til vores digitale univers. Alle artikler, alle podcasts og alle videoer.

Prøv 30 dage for 29 kr.

Herefter 98 kr./mdr. - ingen binding.

Ja tak - 30 dage til 29 kr.

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.