DC vil fortælle gode historier om dansk kød på Facebook

Facebook-siden Dansk Oksekød er en realitet. Den skal fortælle alle de gode historier om okse- og kalvekød og være et sted, hvor Danish Crown Beef kan kommunikere med forbrugerne.

Nu går Danish Crown Beef på Facebook med siden Dansk Oksekød.

"De danske landmænd producerer noget af det bedste okse- og kalvekød i verden. Det vil vi gerne hjælpe dem med at fortælle om. Samtidig ved vi, at det er vigtigt at fortælle forbrugerne, at dyrevelfærd betyder meget for landmændene og Danish Crown. At give konkrete eksempler derpå vil vi også bruge Facebook-siden til," siger Finn Klostermann, CEO i Danish Crown Beef.

"På den måde kan facebooksiden gøre forbrugerne klogere på, hvor enestående det danske landbrug er. Samtidig vil vi med garanti også modtage mangeartede kommentarer fra forbrugerne. Det glæder vi os til, fordi vi tror på, at dialog fremmer forståelsen."

Oksekødseksperten

Ud over at fortælle om moderne dyreproduktion skal facebooksiden Dansk Oksekød også fortælle forbrugerne om okse- og kalvekød.

"Vi ligger inde med en kolossal viden om okse- og kalvekød. Både hvordan vi producerer det, hvilke forskellige typer oksekød der findes, og hvordan det bedst tilberedes. Desuden kan vi give lang række andre informationer inden for områder som sundhed, ernæring og smag. Derfor er det kun naturligt, at Danish Crown tager rollen som eksperten over for forbrugerne. Det er selvfølgelig også derfor, vi går på Facebook med siden Dansk Oksekød," forklarer Maria Frank, communication manager hos Danish Crown.

 

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.