NDI Group skruer op for udvalget af økonomidæk

NDI Group har udvidet sin Alliance serie af økonomidæk med masser af nye størrelser.

NDI har fået mere end 20 nye størrelser i sortimentet af Alliance Agri Star II, efter dækproducenten har lanceret sin største produktudvidelse siden dækmodellens introduktion på det danske marked.

Sådan lyder det i en pressemeddelelse fra NDI Group.

Alliance Agri Star II blev i 2020 lanceret som et økonomisk alternativ til dyrere dækmærker. Med den såkaldte dobbeltklodsteknologi, der ifølge producenten medfører stærke præstationer, selv når dækket er slidt, har Agri Star II fået en vigtig plads i NDI’s produktsortiment til landbruget.

- Det er et oplagt valg til kunder, der ikke har behov for at køre med variabelt tryk og ikke ønsker at binde for meget kapital i indkøb af dæk og samtidig opnå en attraktiv totalomkostning i dækkets levetid, siger salgschef i NDI’s agrodivision, Uffe Hansen.

Siden dækmærket Alliance blev opkøbt af den internationale dækgigant Yokohama Off-Highway Tires, er der sket en løbende udbygning af mængden af størrelser og mulige for- og bagakselskombinationer, som Alliance fås med. Med mere end 20 nye størrelser inden for Agri Star II modellen, er det den største udvidelse af tilgængelige størrelser siden dækket blev introduceret på markedet i Danmark og de øvrige, nordiske lande, som NDI har distributionsrettighederne på.

- Når vi her i marts får i alt 25 lagerenheder kommer vi til at dække langt størstedelen af det danske marked. Særligt i mellemklassesegmentet vil vi kunne dække markedet langt bedre med Agri Star II, siger Uffe Hansen.

NDI oplyser, at introduktionen af de nye størrelser af Agri Star II, samtidig vil betyde den tidligere dækmodel, 365, udgår af Alliances produktprogram.

Yokohama OHT står foruden Alliance også bag mærkerne Galaxy og Primex, der producerer dæk til industrien. 
 

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.