Vi skal ud på en rejse, hvor vi skal vokse

Hvorfor forlader du et af Danmarks største traktormærker for at arbejde med Kubota hos Svenningsen?

»Udfordringen. Den er flerdelt. Kubota er en af de ting, der har trukket. Kubota står en smule tilbage i Norden, og vi skal ud på en rejse, hvor vi skal vokse. BobCat er også et super stærkt brand, og så ligger der gerne en stærk strategi bag. Og så har jeg en veneration for vej-, park- og golf segmentet, som jeg før har arbejdet med(i Nellemann-regi)«

Svenningsen er jo netop stærke inden for have og park – bliver landbrugssegmentet så en biting i det her job?

»Nej, men det er komplekst. Svenningsen har en stærkere position på landbrug i Norge og Sverige, mens vej- og park fylder mere i Danmark. Lige nu er vores fokus at prioritere hvor det giver mening at bruge ressourcer, historisk set har der været alt for mange bolde i luften. Vi har forskellige kunde segmenter vi skal servicere, og hvis vi bliver bedre til at fokusere vores tid, kan vi også levere en bedre løsning til kunden. Svenningsen i Danmark er rigtige stærke i den grønne sektor, og så skal vi bygge mere ovenpå.«

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.