Dansker får ny global rolle hos maskingigant

Lars Skjoldager Sørensen rykker fra New Holland til ny global rolle.

Danske Lars Skjoldager Sørensen skifter til en ny rolle internt hos CNH.

I en opdatering fredag medddeler han på det sociale medie for jobrelaterede opslag, LinkedIn, at han fremover skal have rollen som global chef for produktmarketing for CNH’s høstudstyr.

På engelsk hedder titlen ’Global Leader of Product Marketing for CNH Harvest Solutions’. Senest har han været øverst ansvarlig for New Hollands høstmaskiner. I den rolle var han for nylig med til at offentliggøre New Hollands...

Vil du læse videre?


Få fuld adgang til vores digitale univers. Alle artikler, alle podcasts og alle videoer.

Prøv 30 dage for 29 kr.

Herefter 98 kr./mdr. - ingen binding.

Ja tak - 30 dage til 29 kr.

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.