Arla skifter skuespillere ud med ægte ostemagere

Fremover skal ægte ostemagere formidle historien i nyt reklameunivers for Arlas Riberhusoste.

I sidste uge blev de første reklamefilm for Arlas ostebrand Riberhus sendt, hvor skuespillerne er udskiftet til fordel for ægte ostemagere. De nye reklamer går under titlen ”virkelige fortællinger fra Riberhus”. Det skriver Berlingske Business. 

”Vi bruger vores egne ostemagere i Riberhus’ nye reklamefilm, fordi vi gerne vil give forbrugerne et autentisk billede af, hvordan ostemagerne hver dag arbejder med at skabe oste af høj kvalitet med en god smag,” siger Camilla Blicher Simonsen, kategoridirektør for ost i Arla Danmark, til Berlingske Business.

Reklamerne er optaget i autentiske omgivelser i Arlas egne mejerier i Taulov og Tirstrup Mejeri. De fire ostemagere, der medvirker i reklamerne er begejstrede.

”Det har været sjovt at få lov at dele en bid af vores hverdag, så danskerne kan se, hvordan en Riberhus-ost bliver til. Det er sjældent, man får lov til at fortælle om osteudtryk og begreber som randgæring, krølpipet og hulsætning for åben skærm,” fortæller Hans-Erik Andersen, mejerist på Taulov Mejeri, til Berlingske Business.

 

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.