Dansker sender CNH-traktormærke på kæmpe kinesisk medie

Steyr med en dansker i spidsen er nu på det sociale medie TikTok, som er kendt for at have fat i den helt unge generation.

For et par år siden blev Steyr udpeget til at være CNH’s satsning på et high premium traktormærke.

Traktor sætter sig nu også i spidsen for at blive de unges traktormærke. I hvert fald hopper mærket nu på det enorme store kinesiske sociale medie TikTok, som bliver fulgt af børn og unge over hele verden.

I en pressemeddelelse fortæller Steyr og den danske direktør Peter Friis, at formålet er at forstærke kommunikationen med potentielle og nuværende kunder og bygge brandet op i forhold til den yngre generation af landmænd.

”Steyrs tilstedeværelse på TikTok kommer ifølge til vores eksisterende kommunikation på de sociale medie kanaler, hvor vi også for nylig er gået med på Spotify. Her har vores Steyr team valgt musik, der skal gøre arbejdsdagen på en Steyr-traktorer sjovere”, lyder det bl.a. fra Peter Friis.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.