New Holland-forhandler: ”Vi er også selv meget mere med på de nye produkter nu”
New Hollands indtog på redskabssiden har efterhånden sunket sig hos kunderne og hos forhandleren selv, fortæller landets største forhandler af New Holland-traktorer.

Netop nu er New Holland gået i gang med en større marketingskampagne om sit nye redskabsprogram, som man også flittigt har kunnet se på messer på det seneste.

For Erik Hundahl har det været en lidt blandet følelse at skulle blive full line New Holland-forhandler. Maskinforretningen J. Hundahl i Thisted er nemlig stærke på en række andre redskaber som eks. Kuhns program.

Erik Hundahl føler dog, at New Holland har valgt en god strategi med langsomt at styrke udbuddet af deres redskabsprogram uden, at han som forhandler har mødt kontante krav om at ændre voldsomt i sit sortiment.

”Jeg synes, at vi har en god leverandør(i New Holland red.), som forstår situationen. De er ikke kommet med en hammer og sagt nu er det gult og blåt det hele. De forstår, at vi skal drive en maskinforretning på bedst mulige måde, og se helheden i, at vi også har nogle andre stærke mærker”, siger han.

Nu er New Hollands redskabs-mission i gangMaskiner 6. april · 00:00

Han beretter, at salget af de første New Holland-redskaber er kommet i gang.

”På græsmaskiner har vi foreløbig de mellem store maskiner, mens vi mangler de store maskiner til de store landbrug og maskinstationerne. På plove har vi hele rækken, mens harverne stopper lidt tidligere på 8,5 meter. Men det er et godt produkt, som egner sig til de fleste. Folk skal lige have lidt tid til at vænne sig til, at de er blå og gule. Vi er også selv meget mere med på de nye produkter nu, så det hele er tiltagende blevet meget mere positivt”, siger han.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.