Danish Agro: Rådgivning gør os til en værdifuld samarbejdspartner

Rådgivningen skaber resultater hos landmanden, og gør Danish Agro til en mere værdifuld samarbejdspartner, lyder ræssonementet bag, at Danish Agro rådgiver landmændene.

Ligesom DLG peger Danish Agro på, at selskabet har en indgående viden om de produkter, de sælger, og den viden er de gode til at formidle videre til landmændene.

”Vores rådgivning tager udgangspunkt i denne viden og vi ser det som vores opgave, at få formidlet den videre. Det skaber de bedste forudsætninger for at udnytte produkternes potentiale samt for at øge værditilvæksten hos den enkelte landmand. Det er det landmændene forventer af os,” siger kommunikationsdirektør Søren Møgelvang Nielsen.

Men er det for landmændenes eller for Danish Agros skyld?

Søren Møgelvang Nielsen peger på, at selskabet er ejet af landmænd, og dermed sat i verden for at bidrage til, at landmanden kan optimere resultater og udbytte på sin bedrift. Hvis man ikke bruger produkterne optimalt, tjener man heller ikke lige så meget, som man kan.

”Rådgivningen skaber resultater hos landmanden, og gør Danish Agro til en mere værdifuld samarbejdspartner,” siger han.

Se hvordan 10 firmaer klarer rådgivning og uvildighed

Nord Zucker: Der mangler foreningsrådgivning på nogle områder

KWS: Vi rådgiver for at være troværdige

Arla: Køber rådgivning hos Seges og de lokale

DLF: Specialviden er nødvendig

KMC: Landboforening har begrænsede resurser med specialviden

Bayer CropScience: Vi lærer også af landmændene

Danish Agro: Rådgivning gør os til en værdifuld samarbejdspartner

Vitfoss: Avancerede produkter kræver specifik rådgivning

DLG: Vores konsulenter har ikke salgsansvar

Danish Crown: Vi optimerer landmandens situation

Faktaboks

LandbrugsAvisen sætter i dag, fredag d. 17. juni, fokus på rådgivningen, som virksomhederne er begyndt at yde landmændene.

Her på Landbrugsavisen.dk går vi ekstra i dybden med de enkelte virksomheders baggrund for at gå ind på rådgivningsmarkedet.

Kommentarer

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.