Bodypaintede modeller fremviste pels på nye måder

Kopenhagen Fur præsenterede tirsdag aften datterselskabets nye kollektion, der lander i butikkerne i år.

Der var lagt op til en glamourøs aften med rød løber, drinks og pindemadder, da Kopenhagen Fur tirsdag aften havde inviteret til pelsbranchens åbning af modeugen i Frederiksberg Have.

Det var første gang, at Kopenhagen Fur præsenterede en kommerciel kollektion til åbningen, der denne aften var besøgt af mere end 300 gæster fra politik, erhvervsliv og indkøbere. Selskabet løftede nemlig sløret for den nye efterårskollektion fra datterselskabets Oh! By Kopenhagen Fur, der lander i butikkerne i løbet af i år.

”Det er helt nyt, at vi i Kopenhagen Fur går ud og præsenterer kommercielle produkter, og det her er jo en form, der gør, at vi kan vise nye måder at bruge pels på i modebranchen. Her viser vi, at det kan bruges til andet end store frakker, men derimod også bl.a. accessories og tasker,” siger Jesper Uggerhøj, adm. direktør i Kopenhagen Fur.

Til glæde for andelshaverne

Ifølge Jesper Uggerhøj havde aftenens forløb med bodypaintede dansere iklædt tasker, nøgleringe og halskraver af pels to formål.

”Vi lever jo af at sælge pels, og det skal det her event naturligvis være med til. Men derudover har vi også et ansvar for at inspirere dele af branchen til at komme på nye idéer med pels og bruge det sammen med andre materialer,” siger han.

Og ifølge direktøren kom aftenens forløb i sidste ende andelshaverne til gode.

”Vi hjælper pelsbranchen, og det er jo i alles interesse – både os som virksomhed og i sidste ende andelshaverne,” siger Jesper Uggerhøj.

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle