Hvad synes du om L&F's kampagne "fra pis til pilsner" på årets Roskilde Festival?

Tilpas seriøs og tilpas fræk

Jeg synes, den rammer plet. Jeg har fulgt med på de sociale medier, og den sad lige i øjet, den ramte jargonen. Den var lidt vovet sprogmæssigt, men jeg synes, den sidder lige i skabet. Det er en del af det økologiske kredsløb, og de får vist, at tingene hænger sammen, hvis ringen skal være fuldendt.

Bent Bjørndahl Graversen, formand for Lemvigegnens Landboforening

Det giver en større viden

Jeg synes, det er helt genialt, hvad vi har fået af gratis reklame. At vi kommer så meget ud, det er helt fantastisk. Jeg er lidt i tvivl om, om vi skal ned på latrinært sprog, men skal vi ramme de yngre, så bliver man nødt til at tale det sprog, uanset om de ældre synes, det er skidt. Det her fortæller, at tingene hænger sammen. Der er megen lærdom i det.

Ib W. Jensen, formand for Fyns Familielandbrug

Banalt og humoristisk

Jeg havde godt set kommentarerne fra festivalgæsterne der synes, det er klamt, men det er den måde, man fremstiller fødevarer på. Efterladenskaber kan planterne omsætte til foder, og det er en fantastisk vinkel at forklare den banalitet og biologiske cirkel på. Det er vildt humoristisk. Hvis du vil forklare almindelige danskere noget, så skal det være sjovt.

Karsten Willumsen, formand for Herning-Ikast Landboforening

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle