Vækststrategi med 2 strenge

»I Danish Agro-koncernen har vi et erklæret mål om at vækste med ca. 10 procent om året. Vi følger en to-strenget vækststrategi, hvor vi på de fleste forretningsområder har fokus på primært Skandinavien og landene rundt om Østersøen, som udgør vores udvidede hjemmemarked.

Men inden for premix- og vitaminområdet har vi en mere globalt orienteret vækststrategi, hvor vi i øjeblikket også fokuserer på andre markeder i Europa. Vores vækststrategiske målsætninger bliver der ikke rokket ved de næste tre år.

Vækst er ikke et mål i sig selv men et middel til at opretholde vores konkurrencekraft, så vi kan servicere vore kunder og ejere bedst muligt og samtidig opbygge en robust virksomhed, der kan gøre sig gældende på den lange bane. Udviklingen i landbruget gør, at vi både billigere og bedre skal kunne håndtere de ydelser og produkter, vore kunder efterspørger. Vi skal endvidere kunne tilbyde en så stor distributionskraft over for leverandørerne, at vi kan få de bedste aftaler.«

Seneste videoer

Se alle

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle