Danish Crown: Vores 60 øres-strategi virker

60 øre-målsætningen gør en forskel for Danish Crown, der mærker stor interesse fra potentielle leverandører for tiden.

Danish Crown oplever positive vinde på det danske marked trods en intens kamp mod Tönnies, der sidder på omkring 20 procent af de danske svineslagtninger.

Det er 60 øre-strategien, hvor slagteriet vil løfte afregning med 60 øre i forhold til de europæiske konkurrenter, som begynder at have en effekt, lyder det fra hovedkontoret i Randers.

»I vores øjne har markedet for grisene ændret sig markant. Der er risiko for et fortsat fald i det samlede antal slagtninger og dermed en...

Vil du læse videre?


Få fuld adgang til vores digitale univers. Alle artikler, alle podcasts og alle videoer.

Prøv 30 dage for 29 kr.

Herefter 98 kr./mdr. - ingen binding.

Ja tak - 30 dage til 29 kr.

Sponsoreret indhold

Sponsoreret indhold er artikler produceret af den annoncør, der er angivet i toppen af artiklen. Sponsoreret indhold er betalt af den angivne annoncør og er derfor ikke redaktionelt indhold. Hos LandbrugsAvisen følger vi de gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, markedsføringsloven og presseetiske regler.

Seneste videoer

Se alle