DLG's onlinemarked snupper en tredjeplads

DLG har vundet en tredjeplads for deres online kundeportal, hvor landmænd kan købe varer.

Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH), der uddeler E-handelsprisen, og som kårer de bedste onlineforretninger i Danmark, har tildelt DLG Kundeportal en bronzeplacering i kategorien 'Bedste B2B-virksomhed'. 

”Vi ville naturligvis gerne have taget guldet, men er tilfredse med, at vores første skridt med DLG Kundeportal har givet os en bronzeplads,” siger Claus Thor Nielsen, E-Handelschef i DLG og fortsætter: 

”Vi arbejder hele tiden på at videreudvikle DLG Kundeportal og er meget fortrøstningsfulde, da vi er på rette vej i forhold til at gøre vores løsning så nem, hurtig og sikker som muligt for vores landmandskunder. Der vil i den kommende tid komme endnu flere fordele for kunderne med de udviklingstiltag, vi har i støbeskeen”.

Juryen i FDIH har lagt vægt på, at det er lykkedes DLG at komme langt på kort tid. Samtidig er DLG lykkedes med at etablere en enkel og let mulighed for at bestille varer i en branche præget af høj kompleksitet.

MERE NYT I 2015

Ud over kundernes egne kontrakter og fakturaer giver DLG Kundeportal også adgang til over 4.000 katalogvarer. Claus Thor Nielsen siger:

"Vores landmandskunder kan allerede bestille alt fra foder til gummistøvler, og i 2015 lancerer vi også et afgrøde-overblik, hvor planteavlerne let kan se alle sine afgrøde-kontrakter, prissætning, for-analyser, vejesedler mv. Desuden arbejder vores team på at få endnu flere af vores varer gjort tilgængelige på portalen, især inden for foder, råvarer og planteværn.”

Faktaboks

På DLG Kundeportal kan landmanden bestille varer direkte fra pc eller en app på mobilen. DLG's kunder kan døgnet rundt bestille alt fra færdigfoder og premix til diesel, træpiller, bindegarn, vaskepulver, kaffe og meget mere.

Seneste videoer

Se alle

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle