Jury stemte for en lysere fremtid

Landbrug & Fødevarer blev torsdag aften belønnet med prisen Advertising Effectiveness Award for sin kampagne "Fremtiden er ikke så sort, som den har været".

Landbrug & Fødevarer har fået prisen Advertising Effectiveness Award (AEA) for kampagnen "Fremtiden er ikke så sort, som den har været" af Mensch.

Det skete  ved Kreativitet og Kommunikations (KEA), brancheforening for rådgivende kreative erhverv, årlige prisfest Advertising Effectiveness Award i København torsdag aften.

"Målgruppebilledet er komplekst, og det er en case, der har "noget på hjerte" på hele landbrugets vegne. Den centrale opgave har været at vende en – overvejende negativ – opfattelse af landbruget generelt – til en mere positiv opfattelse. Dette håndteres ved at ”vende buskaberne på hovedet” og undgå sukkersøde historier," var en juryens kommentarer, skriver Kreativitet og Kommunikation, der udgiver prisen.

AEA-prisen er blevet uddelt hvert år siden 2000 og gives til en kampagne, der både er kreativ, innovativ og original, men som også har udmøntet i et konkret, økonomisk afkast.

I alt 14 mediebureauer blev belønnet med en AEA-pris for effektive kampagner.

Faktaboks

  •  

Emneord

l&f

Forsiden lige nu

Seneste videoer

Se alle